Dostawcze samochody
franczyza ship center
Firmy transportowe

Oferty współpracy franczyzowej w zakresie obsługi kurierskiej

Rozglądając się za ciekawą franczyzą na pewno zainteresowane osoby będą poszukiwać branży, która jest perspektywiczna, przyszłościowa, rozwijająca się. Pozwoli to również na rozwój własnej firmy, która w tej branży się pojawi. na pewno istnieje wiele ciekawych opcji w różnych branżach jak gastronomia, e-commerce, usługi biznesowe i indywidualne itp. Ciekawym wyborem wydaje się także branża obsługi kurierskiej, reklamowej i poligraficznej ze szczególnym uwzględnieniem przesyłek kurierskich.

Dlaczego oferta kurierska i franczyza?

Rynek e-commerce z roku na rok rośnie. Coraz więcej wydajemy na zakupy online, generalnie więcej płacimy poprzez internet. Jest to na porządku dziennym. Wraz ze wzrostem rynku e-commerce rośnie potencjał transportowy. Firmy przewozowe i kurierskie także musza rozwijać swoje usługi, aby sprostać coraz większym oczekiwaniom rynku. Dlaczego by nie pójść w tym kierunku? Jakie są tutaj możliwości?

Oferta franczyzy na przykładzie Ship Center

ship center lokalJedną z możliwości jeśli chodzi o franczyzowy model współpracy w branży kurierskiej jest siec Ship Center. Jest to siec, która posiada kilkadziesiąt punktów w całej Polsce. Dzięki korzystnym umowom z przewoźnikami sieć Ship Center proponuje swoim klientom korzystne stawki za nadanie paczek. Sieć się cały czas rozwija i szuka kolejnych partnerów, którzy otworzą kolejny lokal i będą świadczyć usługi kurierskie, ale także dodatkowo poligraficzne i reklamowe. Franczyza to oferty współpracy z korzyścią dla każdej ze stron. Franczyzobiorca ma możliwość skorzystania z wiedzy, doświadczenia i sposobu działania franczyzodawcy. Dzięki czemu nie musi tracić czasu na wypracowanie własnych sposobów, które mogłyby się skończyć niepowodzeniem.

Jak to działa?

Zasady franczyzy są bardzo proste. Za określoną opłatą franczyzobiorca może korzystać z pełnego wsparcia franczyzodawcy. Ten daje mu pełne wsparcie w prowadzeniu biznesu. Szczególnie udostępnia swoją markę, logo, swój system pracy, technologię, wiedzę, wsparcie merytoryczne, wsparcie marketingowe. Pozwala to na spokojny i szybki rozwój firmy. Właściciel firmy może rozpocząć pracę w firmie, która ma ugruntowana pozycję, jest znana, rozpoznawalna. Nie musi przeznaczać środków na wybicie swojej własnej marki. Eliminuje ryzyko niepowodzenia, ponieważ startuje spod szyldu marki, która na rynku zwykle istnieje od dawna.